فال> در سال 86 بر شما چه خواهد گذشت - مطالب خواندنی.. عکس..جک..لطیفه..داستان و. . .
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----156875---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----5-----
جستجو:
فال> در سال 86 بر شما چه خواهد گذشت - مطالب خواندنی.. عکس..جک..لطیفه..داستان و. . .
 
 
  • درباره من
    فال> در سال 86 بر شما چه خواهد گذشت - مطالب خواندنی.. عکس..جک..لطیفه..داستان و. . .
    مصطفی ذوقی پایدار
    من عاشق سینما هستم. و در حال حاظر هنر جوی انجمن سینمای جوان هستم و قصذ دارم یکی از ارگردانان بزرگ جهان شوم و تلاش خود را برای رسیدن به این درجه میکنم
  • لوگوی وبلاگ
    فال> در سال 86 بر شما چه خواهد گذشت - مطالب خواندنی.. عکس..جک..لطیفه..داستان و. . .

  • پیوندهای روزانه
    کامران هومن!!!!!!واوو اینجا رو [820]
    .......::طنز......آقای جالب::........ [571]
    .:: عکسهای یانگوم !!! ... عکسهای گلشیفته فراهانی !!! . 2007 [2333]
    .:: عضویت در یک گروه سینمایی !!! کلیک کنید!!! فیلم های-18::. [330]
    .::: سیصد فیلم!!!!!!‏فیلم300 !!!! ::.. کلیک کنید.. واااااااای :: [567]
    .:: تپه ها چشم دارند... تپه خاموش..... اره3.... فیلم ترسناک فقط [290]
    .::تقدیم به عشقم:..... [500]
    کسب در آمد از اینترنت صد در صد جواب میده - کلیک نکنی...!!! [257]
    .::: فقط زیر 18 سال نیاد : ::. [2056]
    .::یادداشتهای خط خطی::. [334]
    فیلمهای 2007...... بیوگرافی بازیگران....... فیلمهای ترسناک.!‏21 [327]
    .::پرسپولیسی هاش کلیک کنن::. پیروزی برای پرسپولیس:::. [477]
    .:dj و شاهد dj کارینا::. [214]
    یه روستای خیلی خوب......روستای اینجوری ندیدی!!!!!‏! دیدی؟؟؟ [680]
    .::کتاب و مقالات هک::. [334]
    [آرشیو(21)]

  • مطالب بایگانی شده
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • فال> در سال 86 بر شما چه خواهد گذشت
    نویسنده: مصطفی ذوقی پایدار جمعه 85/12/25 ساعت 10:16 صبح

    فال> در سال 86 بر شما چه خواهد گذشت

     

     

    فروردین

     

         اگر ورزشکار و هنرمند نیستید پس حتما از جمله کسانی هستید که مرتب در حال جدل و پس زدن رقبائید و به اصطلاح می‌کوشید تا به حق خود برسید. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی، یک نوع یک دندگی و لجاجت در میان نیمی از متولدین این ماه دیده می‌شود که تا حدی باعث کدورت شده ولی در پایان به نقطه روشن و مثبت می‌رسند. در سال جدید حسن نیت شما باعث رفع دلتنگی‌ها و کدورت‌ها می‌شود .از این بابت هراسی به دل راه ندهید که با شکست و ناکامی رو‌به‌رو نشوید. با زیرکی که دارید از بن‌بست‌ها رهایی خواهید یافت. اجازه ندهید از صداقت و انسانیت شما سوءاستفاده شود. یک نفر، کمک شایانی به شما خواهد کرد که هیچ‌گاه تصورش را نمی‌کردید. این کمک در زمینه کاری شماست. صبر کنید که صبر، علاج همه دردهاست. در سال جدید بیشتر به فکر آینده‌تان باشید، او سال‌هاست که منتظرشماست.
        
        اردیبهشت
        جوان‌تر‌ها بدانند که زندگی بلاتکلیف، جز افسردگی و انزوا‌طلبی چیز دیگری ندارد. در روحیه کسل خود غرق نشوید و با اجتماع اطراف خود هماهنگ شوید. در سال جدید عده‌ای با شما برخورد خواهند داشت که باعث تحولات جدید در زندگی و کارتان خواهند شد. صبر داشته باشید چرا که هر چیزی برای وقوع، زمانی را می‌‌طلبد. در زمینه کاری، رقابتی دارید که موفقیت شما در این زمینه حتمی است. چشم دل باز کنید تا خوشی‌ها را هم ببینید و با دیگران تقسیم کنید. از ناامیدی فاصله بگیرید و در سلامتی روحتان کوشش کنید. همکاری در محیط کار برای شما مفید است. بازنگری در موضوعات ارزشمند برایتان مناسب است. در سال جدید منتظرتان را بیش از این در انتظار نگذارید و زودتر اقدامی بکنید. اتلاف وقت بیش از این جایز نیست.
        
        خرداد
        در سال جدید در زمینه کاری و شغلی برای متولدین این ماه موفقیت‌هایی پیش می‌‌آید. عده‌ای که شغل خود را به عللی از دست داده‌اند امکان یافتن کار تازه بهتری دارند. سرگرم مسائل غیرضروری نباشید که مهم‌تر از اینها را در پیش دارید. اخلاق خوش را فراموش نکنید. زود و بی‌‌جهت عصبانی نشوید که هیچ نتیجه‌ای ندارد. سستی را کنار بگذارید و هر کاری را که آغاز کردید تا به انتها انجام دهید، هر چند کوچک باشد. بدون مشورت والدین و بزرگ‌ترها کاری را شروع نکنید، بگذارید پشت شما گرم باشد. سعی کنید لا‌به‌لای موفقیت‌های حاصله گم نشوید و مغرور نگردید که غره شدن، دوری از دیگران را در پی دارد.
        احترام و محبت، تنها هدایایی هستند که می‌‌توانید به محبوبتان هدیه کنید. پس چرا معطلید؟ عشق پشت در ایستاده، بیابیدش؟...! سال جدید آمده و در می‌‌زند...
        
        تیر
        سعی ‌‌کنید در سال آتی از زندگی بهره کافی را ببرید که این به نفع شماست.یک نقل و انتقال بزرگ، فکر شما را به خود مشغول ساخته ولی احتیاط را از دست ندهید که احتیاط شرط اساسی عقل است. مسائل بین شما و همکارانتان یا حتی دوستان و آنهایی که در غم و شادی شما شریک بوده‌‌اند، سرانجام به پایان خواهد رسید. هرازگاهی نگاهی به گذشته بیندازید، نه خیلی دور، همین چند روز پیش... چگونگی رفتار و امورتان را تجزیه و تحلیل کنید. از ناکامی‌ها عبرت بگیرید و از کامیابی‌ها بهره‌مند شوید. در سال جدید سعی کنید گام‌های ترقی را قدم به قدم بردارید و در هر صورت محتاط باشید. به احساسات اطراف خود توجه کنید، بی‌‌تفاوت از کنار آنها نگذرید، شاید همان‌ها سرنوشت شما را بسازند یا آینده شما باشند. یک (بله) کار را تمام می‌‌کند، به شرطی که جوانب را در نظر بگیرید.
        
        مرداد
        عشق و مسائل عاطفی برای شما سبب‌ساز خوشبختی است. راز‌دار رازهای خود باشید و سفره دل را پیش هر کسی باز نکنید. گاهی اوقات پیش آمده که با کسانی درددل می‌‌کنید که چون حربه، علیه خودتان به کار می‌‌برند. خیلی از حرف‌ها را جدی نگیرید. گاهی، بعضی حرف‌ها را نشنیده بگیرید و خود را به قول معروف به راهی دیگر بزنید. زندگی عاطفیتان در بهترین موقعیت قرار دارد. شما از خیلی نظرها تواناتر هستید و همچنان موفق. با کارهای زیاد و متنوع، ذهنیت خودتان را آشفته و پراکنده نسازید. سال 85 گذشت، اما به یاد داشته باشید که در سال جدید، گاهی با خود در گوشه‌ای خلوت کنید و به درون فکر کنید. قلبتان نداهایی دارد. گوش، شما را به جایی وصل می‌‌کند. نداهای قلبی در صورتی که عقلانی هم باشند راه درست زندگی‌ را نشان می‌‌دهند.
        
        شهریور
         اعصاب خسته شما نیاز به استراحت دارد. در محیط کار ممکن است اختلاف نظرهایی پیدا کنید که باید باحوصله باشید و محبوبیت خودتان را حفظ کنید. پندها و اندرز‌‌های اطرافیان را به گوش جان بخرید که ارزشمند است. لحظه‌های زندگی را غنیمت بشمارید و به فرداهای دور بیندیشید و پشیمان روزهای رفته نباشید. در سال جدید با امیدواری به افق‌‌های رو به رو بنگرید و به هدف‌های خویش بدون هراس دست یابید، هرچند که به نظر دور می‌‌آید اما محقق می‌‌شود. گره‌ها را با دست‌ باز کنید نه با دندان و مراقب سلامتیتان باشید. ممکن است برخی از فشارها شما را بیش از پیش خسته کند اما نگران نباشید. گاهی اوقات شما یادتان می‌‌رود که قلبی برایتان همیشه می‌‌تپد، پس تپش آن را با تپش قلب خود پاسخ گویید.
        
        مهر
        بگو مگو و بحث و جدل‌هایی در میان خانواده بروز کرده که باید با سیاست و گذشت در رفع آنها کوشش کنید، چرا که ادامه آنها سبب از هم پاشیدن خیلی از پیوندهای دیرین می‌‌شود. از بند خواسته‌ها و تفکرات دیگران دوری کنید و هرگز شرمسار و سرافکنده نباشید. از گذشته‌ها درس بگیرید اما هیچ‌گاه نگذارید که دیگران آینده شما را رقم بزنند. حضور خودتان را اثبات کنید و نشان دهید که شایستگی انجام هرگونه فعالیتی را دارید. قراردادهایی جهت منعقد نمودن به شما پیشنهاد می‌‌شود که به احتیاط در آنها بسیار توصیه می‌‌شود. این روزها زندگی اجتماعی و احساسی شما غنی است.
        چه بخواهید چه نخواهید، باید بدانید که عاشق شده‌اید. قدر حرمت‌ها را بدانید و دوستان خود را از خود دور نکنید. او شما را دوست دارد.
        
        آبان
        آن دسته از افرادی که تا امروز متکی به دیگران زندگی کرده‌اند، باید به یک اقدام اساسی دست بزنند و به فکر یک مسیر مستقل و تکیه به خلاقیت و قدرت خود باشند. گاهی اوقات از وضعیت پیش آمده خسته می‌‌شوید و از همه چیز و همه کس ایراد می‌‌گیرید. باید در رفتار و کردار خود تجدیدنظر سریع به عمل آورید، چون باعث دوری دوستان و آشنایان می‌‌شود.در سال جدید، قدر موقعیت‌ها را بدانید، انتظارات شما برآورده می‌‌شود. حوادثی در راه است که نتایج ثمربخشی خواهد داشت. با خانواده با محبت برخورد کنید که دعای والدین اثر عجیبی به همراه دارد. وضعیت مناسب مالی شما دلیل این نمی‌‌شود که بی‌‌‌حساب خرج کنید. نظم مسائل مالی را حفظ کنید تا دچار دردسر نشوید. تنهایی و انزوا را رها کنید و به دنبال شکوفایی توانایی‌هایتان باشید. او شما را دوست دارد، شما چه‌طور؟
        
        آذر
        استقلال، ایده‌ال‌ترین هدفی است که می‌‌توانید داشته باشید، پس تصمیم به زندگی مستقل، عقلانی است و باید با یک اقدام حسابگرانه و دوراندیشی صورت پذیرد تا با ناکامی و شکست مواجه نشوید. هیچ‌گاه تحت فشار، کاری را انجام ندهید که سبب رویدادهای ناخوشایندی می‌‌شود، به‌خصوص ازدواج که به‌طور حتم باید با اراده قلبی و خواسته خود فرد باشد. پس فکر کنید تا به آنچه که در آرزوی آن بوده اید و ذهنتان به آن مشغول بوده برسید.برای یکی از آشنایان مشکلی پیش آمده که دلجویی شما نگرانی آنها را کاهش می‌‌دهد. غرور را از قلب خود جدا کنید. روابط شخصی و خانوادگی خود را گسترش دهید. نگران نباشید و لبخند بزنید و تعامل مهرآمیز را فراموش نکنید. به فکر او باشید، چرا که او به فکر شماست.
        
         دی
        وفاداری را سرلوحه قرار ‌‌دهید ولی در عین حال تودار هم باشید. قدر دوستان صادق و صمیمی خود را بدانید و نقش آنها را در زندگیتان خوب مورد ارزیابی قرار دهید. به وعده‌هایتان عمل کنید. هیچ مسئله‌ای غیراخلاقی‌تر از خلف وعده نیست. شما بسیار مورد اعتماد اطرافیان هستید، صفتی که از هر ثروتی ارزشمند‌تر است. مشکلی که مدت‌ها شما را رنجانده، به خودی خود حل می‌‌شود. برای آشتی پیش قدم شوید چرا که دوستی در انتظار شماست.ممکن است تضادهای خانوادگی پیش بیاید که نگران‌کننده خواهد بود. دارایی‌های شما با یک تصمیم و تغییر به جا فعال خواهد شد و در کل، تغییرات نامنظمی برایتان پیش می‌‌آید، اما کماکان شما نظم خود را دارید و کمتر دچار دردسر می‌‌شوید، پس نگران نباشید. در سال جدید منتظر نسیم عاشقی باشید، پنجره دل را باز کنید تا احساسش کنید.
        
        بهمن
        گناه و اشتباه اطرافیان را بزرگ نکنید و تا حدامکان به آنها فرصت جبران بدهید تا به صورت یک مسئله حاد در نیاید. تا قدرت دارید شادی و امید را به زندگی راه بدهید و اجازه ندهید یاس و افسردگی و ناامیدی از در و دیوارها خود را وارد کنند. با عبرت گرفتن از گذشته، حال را به بهترین نحو ممکن طی کنید. از تجربه‌های دیگران هم استفاده کنید و فصلی نو در روابطتان بگشایید و دور بدبینی را خط بکشید که شما را از همه دور می‌‌سازد. یک خبر غیرمترقبه دریافت می‌‌کنید؛ چیزی که از آن قطع امید کرده بودید. تغییراتی در زمینه خانوادگی و شغلی برایتان پیش می‌‌آید که شما را به یاد خاطرات گذشته می‌‌اندازد. در سال جدید، زمان آن است که یک تصمیم جدید در برداشتن گام‌های خود اتخاذ کنید. عشق را شوخی نگیرید، چرا که ممکن است سرنوشت انسان‌ها را تغییر دهد.
        
        اسفند
        از انتقاد و سرزنش دست بکشید و فضای خانوادگی و حرفه‌ای خود را به فضایی دوستانه مبدل سازید. برای هماهنگی سلامت جسم و روح تلاش کنید. یاد بگیرید برای امروز زندگی کنید و به خاطر داشته باشید که بی‌‌دوست و بی‌‌عشق، زندگی هیچ نخواهد بود و بدانید که زندگی وسعت‌پذیر است و یک لحظه‌اش را نباید تباه کرد تا آن‌که به هدف‌ها دست یابید. مدتی است که به انتظار نشسته‌اید، اما امسال دیگر پایان راه است و آرزوهایتان به سرانجام خواهد رسید. انتظارتان به زودی به نتیجه خواهد رسید. در سال آتی، از همان روزهای اول، قدم‌هایتان را در زندگی به درستی بردارید. امسال با خود عهد کنید که اشتباهات بچه‌گانه را تکرار نکنید و قدر فرصت‌ها را بدانید... به فکر روز‌های خوب باشید، هم شما و هم همدم شما در زندگی.


        نظرات دیگران ( )